Գնում եմ Մայր Դպրոց

 

  • Իմ Հյուսիսը. Հյուսիսային դպրոցն ու ես

Ես Հյուսիսային դպրոցում սովորել եմ առաջին դասարանից ։Ունեմ շատ ընկերներ ։ Իմ սիրելի վայրը Հյուսիսային դպրոցում դա մեր արտասահմանն է ։

  • Հյուսիսային դպրոցի յոթ հրաշալիքները

1. Արտասահման

2. Հարթակ

3. Ոսկեգործության սրահ

4. Մարզադահլիճ

5. Տեխնոլոգիական սրահ

6. 5-1 դասարան

7. կավագործության սրահ

 

  • Մայր դպրոցն ու ես

Ես մայր դպրուցում լինում եմ կամ մեդիաուրբաթի ժամանակ ,կամ բասկեթբոլ խաղալու ժամանակ, կամ ֆ եուտբոլ խաղալու ժամանակ։

  • Ամենատպավորիչ ճամփորդություններս

Ես գնացել եմ Գյումրի ,Վայք , Արատես , Սեվան , Ֆրունզիկ Մկրտչյանի տուն թանգարան և Հայոց պատմության տուն թանգարան։

  • Հաջողված ու հետաքրքիր նախագծերի մասին

Ես իրականացրել եմ ծառատունկ նախագիծը և միջավայրի խնամք նախագիծը։

  • Ի՞նչ սպասելիքներ ունեմ Միջին դպրոցից

Ես սպասում եմ, որ այնտեղ ավելի հետաքրքիր նախագծեր ճամփորդություններ ենք իրականացնելու ։

  • Որքանո՞վ եմ ճանաչում Մայր դպրոցը

Ես մայր դպրոցում եղել եմ մեդիաուրբաթների ժամանակ, ֆուտբոլ խաղալու ժամանակ, բասկետբոլ խաղալու ժամանակ և իմ դաշնամուրի համերգների ժամանակ։

  • Իմ ամենասիրելի վայրը Մայր դպրոցում

Իմ ամենասիրելի վայրը մայր դպրոցում դա  մեդիաուրբաթի վայրն է ։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով