Հաշվետվություն

Ես այս կիսամյակ մասնակցել եմ տարբեր նախագծերի Թումանյանական օրեր (թումանյանական ընտանեկան ֆլեշմոբ)

Տերյանական օրեր

«Ուսումնական գարուն» 

և մի շարք տարբեր և հետաքրքիր նախագծեր ունեցանք , դրանցից ուզում եմ առանձնացնել հատկապես Թումանյանական օրերը , Տերյանական օրերը և Կոմիտասն իր հակաբացիլով։ Այդ օրերի ընթացքում ես ավելի շատ բան իմացա Թումանյանի , Տերյանի  և Կոմիտասի մասին։ Ինձ շատ դուր եկավ այդ օրերը ։Ես ուսումնասիրում էի այդ մարդկանց մասին, շատ բաներ էի իմանում, զարգացնում էի բառապաշարս և սովորում նոր բառեր ։ Այդ ամենում մեզ օգնել է մեր մայրենիի ուսուցչուհին Քրիստինե Շահբազյանը ։ Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել մեր մայրենիի ուսուցչուհուն , ով մեզ այսքան բան է սովորեցրել ։ Նա մեզ դաս է տվել չորրորդ դասարանից,  մենք հիմա հենգերորդ դասարան ենք և շուտով տեղափոխվում ենք 6-րդ դասարան և գնում ենք մայր դպրոց։ Մենք,որ գնանք մայր դպրոց չենք մոռանա մեր ուսուցիչներին ։

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ստեղծագործական աշխատանքներ — 4-5-րդ դասարաններ Մասնակցել եմ

 

  • ճամփորդություններ, ճամփորդական պատում-հաշվետվություններ — 4-5-րդ դասարաններ Մասնակցել եմ

 

  • մասնակցություն մայրենիի ֆլեշմոբերին Մասնակցել եմ

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով